Ja wij verhuren onze partytent ...

Wij verhuren bij Scouting Eygelshoven onze party tent. De tent is 7 bij 5 meter of 5 bij 5 meter, dan laten we het middenstuk eruit. Ook de zijkanten kunt u desgewenst wel of niet erin plaatsen.
Natuurlijk zijn er aan het verhuur kosten verbonden: om de tent de huren kost het u €100 euro per weekeind. U moet de tent dan zelf ophalen en terugbrengen. Ook moet u hem zelf opzetten maar wij sturen wel een "opzet instructeur" mee.

De tent kan ook voor u worden opgezet hiervoor wordt dan €100 euro extra in rekening gebracht. Als u de tent een dag langer wilt huren kost dat €30 euro. De borg voor de tent bedraagt in beide gevallen €100 euro.
Tevens hebben wij een mooie aanhanger waarin wij de tent vervoeren. Voor het gebruik van de aanhanger betaald u €25,- per weekeind.

Meer foto's van onze partytent zijn te vinden in het album PARTYTENT

Voor meer informatie of reserveren kunt u mailen naar tentverhuur [at] scoutingeygelshoven.nl
Contactpersoon: Ruud van den Camp