het huren van ons gebouw

Het gebouw van Scouting Eygelshoven is altijd beschikbaar voor verhuur mits dit verhuur tijdig wordt aangevraagd. Het gebouw wordt niet verhuurd voor feesten en partijen. In principe wordt er gesteld dat ten nimmer de troep van een speltak komt te vervallen door verhuur. Dat wil zeggen dat op vrijdag en zaterdag de troep van de jeugdleden doorgaat.

dag- en avondcursussen

Verder is onze locatie uitermate geschikt voor het geven van dag- en avondcursussen. Hiervoor is een prijs af te spreken met onze gebouwbeheerder.
Ons gebouw is voorzien van WIFI en biedt voldoende parkeergelegenheid.

informatie over de omgeving.

Het gebouw ligt in een rustig gedeelte van Eygelshoven naast het gemeentelijke sportpark. Met aan de achterzijde de Anselbeek en het Loosbos. Dit alles binnen loopafstand van het wormdal.

In de directe nabijheid liggen een aantal leuke attracties:

- Gaia Zoo dierentuin

- Mondo Verde

- Snowworld (inlcusief klimpark)

- Discovery museum

- Jumpsquare Kerkrade

- Adventure Park Het Plateau
- Blotevoetenpad

- Leisure Dome Kerkrade

vragen over het verhuur

Heb je vragen of interesse in het huren van ons gebouw mail dan naar gebouwverhuur@scoutingeygelshoven.nl
Contactpersoon: dhr. A. Pauly.

Verhuur gebouw