speltakken

SCOUTS BOUWEN HUN EIGEN KEUKENS EN KOKEN OP HOUTVUUR

Scouts zijn jongens en meiden van 11 tot 15 jaar, te herkennen aan hun kaki kleur blouse. De scouts komen bij elkaar elke vrijdag van 18.30u tot 20:30u.

thema

Scouts zijn 11 tot 15 jaar oud en spelen niet meer in een overkoepelend thema, zoals bij de bevers (5-7 jr.) of de welpen (7-11 jr.) wel het geval is. Wel wordt er vaak gewerkt met thematische onderwerpen tijdens de wekelijkse opkomsten. Ook tijdens kampen wordt er doorgaans gebruik gemaakt van een thema. Er zijn tal van manieren om een uitdagend programma te bieden aan deze leeftijdsgroep.

programma

Elke week komen de scouts bijeen. Dat noemen we een opkomst. De scouts zijn actief met verschillende thema’s zoals; pionieren, hike’s, koken, bosspellen als levend stratego, kampen en vele andere activiteiten.