Een wereld vol avontuur

Scouting Eygelshoven staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Onze leden maken niet alleen vrienden voor het leven, maar groeien in hun persoonlijke ontwikkeling. Scoutingactiviteiten zijn veel buiten in de natuur. Andere activiteiten staan in het teken van iets goeds doen voor de samenleving.

jeugdleden

Iedereen is van harte welkom (zonder verplichtingen) om eens een kijkje te komen nemen bij de wekelijkse bijeenkomsten in ons Scoutinghome het “kOmpas” aan de Anselderlaan 65 te Eygelshoven. Na enkele weken van oriënteren hoeft pas contributie betaald te worden. Scouting Eygelshoven probeert de contributie zo laag mogelijk te houden. Deze bedraagt voor jeugdleden per maand € 7,50. Bij meer gezinsleden betaalt ieder volgend kind € 6,50.

Over

Bedrijf

Vervang deze tekst door informatie over jou en je bedrijf of voeg informatie toe die handig zal zijn voor je klanten.

over ons